MigrinterNet

List Resources

Displaying 1 - 6 of 6 (Bibliography: WIKINDX Master Bibliography)
Parameters:
Keyword:  publicité
Order by

Ascending
Descending
Use all checked: 
Use all displayed: 
Use all in list: 
Eade, J. (1997). Reconstructing places : changing images of locality in docklands and spitalfields. In Living the global city : globalization as a local process (pp. 127–145). London: Routledge.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:29:56 UTC Pop. 5.75%
Genestier, P., & Mattei, M.-F. (1991). Le poids de l'immobilier, le choc de la publicit. Géographie sociale(11), 149–159.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:32:28 UTC Pop. 5.25%
Honorez, A. (1997). Ong : les médiateurs médiatisés. Hommes et migrations(1207), 55–60.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:35:34 UTC Pop. 4.5%
Prencipe, L. (1995). L'image médiatique de l'"immigré" : du stéréotype à l'intégration. Migrations société, 7(42), 45–63.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:46:38 UTC Pop. 5%
Principe, L. (1997). La représentation de l'autre à la télévision française : le non-dit de la publicité à travers l'analyse éthologique de quelques spots publicitaires. Cahiers de la Méditerranée(25), 203–236.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:46:39 UTC Pop. 4.75%
Rinaudo, C. (1995). Le procès de publicisation d'un "quartier à problèmes" : l'insécurité au centre de l'attention publique. Migrations société, 7(42), 75–90.   
Added by: MIGRINTER 23 Jan 2015 15:46:56 UTC Pop. 4.75%
wikindx 4.2.2 ©2014 | Total resources: 22434 | Database queries: 54 | Script execution: 0.10302 secs | Style: American Psychological Association (APA) | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography