MigrinterNet

WIKINDX Resources

Principe, L. (1997). La représentation de l'autre à la télévision française : le non-dit de la publicité à travers l'analyse éthologique de quelques spots publicitaires. Cahiers de la Méditerranée(25), 203–236. 
Added by: MIGRINTER (23 Jan 2015 15:46:39 UTC)
Resource type: Journal Article
BibTeX citation key: Principe1997
View all bibliographic details
Categories: General
Keywords: France, mass media, publicité, représentations, stéréotypes, télévision
Creators: Principe
Collection: Cahiers de la Méditerranée
Views: 1/343
Views index: 19%
Popularity index: 4.75%
Attachments    
cote    CI 276
Added by: MIGRINTER  
Langue doc    fre
Added by: MIGRINTER  
Notes     
Dossier : Mots et migrations
Added by: MIGRINTER  
wikindx 4.2.2 ©2014 | Total resources: 22434 | Database queries: 53 | Script execution: 0.17366 secs | Style: American Psychological Association (APA) | Bibliography: WIKINDX Master Bibliography